bonde söker fru

Jag har kommit på värsta grejen! Kalla mig gärna korkad att jag inte kommit på det redan men jag har iaf kommit på att man kan se bonde söker fru på tv4:s hemsida. Var lite besviken att jag missade det idag men nu har jag ju sett det iaf! Hur bra är inte det då! Nu slipper Peder plåga sig igenom programmet och vi båda är nöjda. Nu ska jag krypa ner mellan lakanen hos min älskade sambo och läsa i fem minuter sen ska jag gosa in mig i hans famn och somna. Åh, vad jag älskar min Peder! ♥

Kommentarer
Linda säger:

nä hon skulle typ tryckt sig igenom men det är nog trevligare än den där tanten men man blev jävlit paff och ganska så arg så borde håll såna där saker hemme eller i koppel

2008-12-04 | 20:39:55
Daniel säger:

haha kan inte annat än skratta åt dig :). hade det inte varit för att du är så söt å kommit från Skellefteå så hade jag nog inte tyckt om dig :P.



åkerman snackas om att han är på väg hem igen...

2008-12-04 | 22:38:39
Bloggadress: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback