barnvakt

Sitter hos Mia. Är barnvakt till hennes barn medan Dannyboy jobbar och hon är på nåt hemligt upptåg.. Inte ens jag vet vad hon gör.. eller så vet jag det. Vad jag ljuger.. =O Hur som helst så är deras barn typ hur snälla som helst! Vi har sett lite tv. Storasyster har ritat en teckning till mamma och pappa och lillebror har lekt hund så jag har kastat ett ben till han och ropat apport. Haha.. kul hade vi! Konstigt att barn har en tendens att alltid vara så sjukt snälla och lugna när deras föräldrar är borta. Hm.. snälla. Inte för att dom här barnen nånsin är elaka men.. något mer högljudda kanske.. :D

Nu är det dags för lunch. =)

Kommentarer
JAANA säger:

Haha jo men barn brukar bli mycket gulligare när föräldrar inte är i närheten, det stämmer faktiskt!

2008-12-15 | 18:56:54
Bloggadress: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback